söndag 10 maj 2009

Kvällstrött Holly



Vad jag älskar stunden på kvällen när barnen fått på sig pyjamas och sitter i mitt knä och dricker välling. Det är nästan enda gången på dygnet dom har tid att sitta i lugn och ro, annars är det full fart. Särskilt på vår dotter, hon sitter inte stilla särskilt länge innan hon hittar på nya upptåg. Love däremot kan köra sina bilar rätt länge innan han blir less (eller syrran stör...) Underbara barn! Själv kretsar mitt liv just nu mest om min resa till Köpenhamn som jag fått av min fantastiska livskamrat! Bara sådär! På valborgskvällen när vi hade trevligt umgänge med grannar och vänner, fick jag och Johanna varsitt rött kuvert med den lille havsfrun på av våra sambos. Vågade inte tro att det var sant när jag såg biljetten som låg däri, men det var det! I oktober bär det av (så vi hinner spara pengar) bara vi två, hur kul ska inte vi ha?! Jag är så otroligt glad och tacksam för att jag har en sådan underbar pojkvän. Längtar så mycket!! Kram och hej!

2 kommentarer:

Söta Prickar sa...

Hej!
tack för fina ord hos mig, vad glad jag blev!
Visst kan jag tipsa dig om butiker..men åker du bil dit eller ska du bara strosa i stan? när åker du? Jag kanske kan maila till dig sen istället?
Kram Lotta

Carolina sa...

Hej! Vi åker inte förrän i oktober, måste hinna spara pengar... Vi flyger ner, det blir bara över en helg. Vore jättesnällt om du ville maila, du kanske också har tips på boende? Kram Carolina